Niestety, nikt nie powie Ci czym jest Your Adventure RPG - musisz je poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Jeżeli napisałeś apelacje na starym forum nie możesz jej pisać drugi raz. Zostanie rozpatrzona tam a ty otrzymasz e-mail z wiadomością.
W tym dziale możesz złożyć skargę na innego gracza.
Najczęstsze powody skarg to oszustwa, niski poziom kultury, bluzgi, itd.
Nazwy wątku, obowiązkowo powinny zawierać składnię: Skarga na [nick oskarzonego]
Przykładowo: Skarga na JestemNiewinny
Zasady działu:
W jednym wątku może znaleźć się tylko jedna skarga. Nie dopisujemy w wątku 'to ja dołącze się do skargi na tego gracza' - w takich sytuacjach zakładamy kolejny wątek.
Wątki obowiązkowo muszą zawierać: dokładny nick na serwerze, serial oraz datę zdarzenia.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy odstępstwa od ww. reguł.
Screenshot (zrzut ekranu) nie może być edytowany, takie skargi, będą automatycznie odrzucane i umieszczane w koszu.
Skargi zazwyczaj otrzymują odpowiedź w terminie do 7 dni. W zależności od ilości, rodzaju skarg/i, termin ten może ulec wydłużeniu
Nie składamy skarg za za uszkodzenie pojazdu, chyba że było to faktyczne destruction derby. Takie rzeczy należy zgłaszać poprzez komendę /raport na serwerze.
W skargach może się wypowiadać tylko oskarżony, osoba składająca skargę oraz osoby które mogą być powiązane ze sprawą.
Refreshowanie / Odswiezanie skargi w celu wybicia jej na pierwsza strone jest rownoznaczne z opoznieniem sprawdzania tej skargi lub natychmiastowym zamknieciem jej za zlamanie regulaminu dzialu.
Administracja nie rozpatruje skarg za przesłanie pieniędzy do niewłaściwego gracza, ponieważ przelewy od 100 euro wymagają potwierdzenia, a kwota poniżej 100 euro, nie kwalifikuje się do napisania skargi.
Okres oczekiwania na zwrot gotówki : Zazwyczaj piszemy że zwrot gotówki odbywa się do 24h. Zazwyczaj tak, aczkolwiek okres oczekiwania wydłużać może się do maksymalnie 3 dni. Ze względu na b.Dużą ilość skarg. Prowadzimy system kolejkowy także po zaakceptowaniu skargi i napisaniu że gotówka zostanie zwrócona to będzie, nie ma możliwości przeoczenia tego. Prosimy nie przypominać o tym w prywatnych wiadomościach ani w inny sposób bo to nie przyspieszy zwrotu gotówki.
Wzór:
Data i godzina zdarzenia:
Nick:
Nick:
Mój serial:
Opis:
Aby sprawdzić swój serial, włącz MTA, wciśnij klawisz F8 i wpisz komendę: serial
Ponieważ skargi sprawdzane są co kilka dni, podanie wszystkich wymaganych informacji od razu, przyśpieszy jej rozpatrzenie.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.026 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 544.67 kB (Maksimum: 602.02 kB) ]